Producenci
Promocje
TRAWA Samo ZAGĘSZCZAJĄCA  do dosiewek 250 g SUBSTRAL
TRAWA Samo ZAGĘSZCZAJĄCA do dosiewek 250 g SUBSTRAL
16,99 zł 13,99 zł
szt
Pokrzywa. Stymulator wzrostu. Koncentrat 1 l Target
Pokrzywa. Stymulator wzrostu. Koncentrat 1 l Target
21,99 zł 19,90 zł
szt
Pułapka feromonowa na ćmę bukszpanową
Pułapka feromonowa na ćmę bukszpanową
92,99 zł 83,99 zł
szt
ANTS CONTROL  1 KG NA MRÓWKI
ANTS CONTROL 1 KG NA MRÓWKI
52,99 zł 46,49 zł
szt
Pułapka na ślimaki 2 szt. Target
Pułapka na ślimaki 2 szt. Target
29,99 zł 24,49 zł
szt
Zestaw naprawczy czujnik + dźwignia do Kretołapa
Zestaw naprawczy czujnik + dźwignia do Kretołapa
25,49 zł 18,45 zł
szt
Czosnek Ozdobny Olbrzymi - 2 cebulki
Czosnek Ozdobny Olbrzymi - 2 cebulki
35,99 zł 25,19 zł
szt.
Zwroty i reklamacje

Wiążąc się umowami z producentami braliśmy pod uwagę dobro konsumentów oraz bezpieczeństwo zakupów. Skupiliśmy się na produktach wysokiej jakości, sprawdzonych i skutecznych. Wszystkie z nich objęte są dodatkowo gwarancją. Jeśli jednak odczujecie Państwo niezadowolenie ze zrobionych zakupów – macie możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wystarczy poczynić kilka kroków opisanych w poniższej instrukcji.

Uwaga!

Prosimy o nienadawanie zwrotów do Paczkomatów oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej – takich paczek nie jesteśmy w stanie odebrać i zostaną zwrócone przez przewoźnika do nadawcy.

Zwroty prosimy kierować na adres:

Lidia Baran
Panattoni Park Tricity North
Insidelog – Garden e-Commerce Sp. z o. o.
ul. Działkowców 15
84-230 Rumia
BRAMA T4

z dopiskiem "zwrot" lub "reklamacja"

Zwrot towaru – opis i procedura

Zwracany towar należy wysłać w nieuszkodzonym, oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością po uprzednim zgłoszeniu tego zamiaru obsłudze sklepu dla ogrodu. W przypadku uznania prawidłowości całej procedury oraz kompletności produktu - zwrot pieniędzy w kwocie równej cenie, jaką Klient zapłacił za dany produkt będzie przesłany w ciągu 14 dni roboczych przelewem na numer konta bankowego Klienta. * Koszt transportu produktu zwracanego pokrywa klient.

Procedura:

  1. Zgłoszenie drogą mailową obsłudze Sklepu dla Ogrodu chęci dokonania zwrotu zakupionego produktu/ zakupionych produktów. Mail na adres: kontakt@frosk.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów.
    Pobierz formularz odstąpienia od umowy tutaj.

  2. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo, ustalając wspólnie szczegóły przebiegu procedury zwrotu.

  3. Przygotowanie przez Klienta paczki zwrotnej – informacje podstawowe.
    - produkt musi być kompletny,
    - produkt nie może nosić ślady jakiegokolwiek użytkowania,
    - produkt posiada oryginalne, niezniszczone opakowanie producenta.

  4. Wysyłka paczki (na koszt Klienta/nabywcy) - towar należy zwrócić na adres wskazany przez pracownika sklepu drogą mailową.

 

Nowość! Dokonaj zwrotu za pomocą Szybkich Zwrotów InPost - wystarczy kliknąć w link i uzupełnić formularz, by wygenerować darmowy kod zwrotny do nadania paczki. Przygotuj numer swojego zamówienia oraz numer zwracanej przesyłki (umieszczony na etykiecie wysyłkowej). Po wypełnieniu i zatwierdzeniu formularza wyświetli się kod w formie 10 cyfr oraz kod QR, z którym należy udać się do Paczkomatu i wpisać go (10 cyfr) lub zeskanować (kod QR) oraz umieścić paczkę w skrytce. To wszystko, paczka wraca do nas!

 


kliknij tutaj aby przejść do formularza

  

 

Reklamacja – opis i procedura

Wszystkie produkty oferowane przez frosk.pl objęte są gwarancją nadaną przez producenta. Jeśli reklamacja dotyczy uszkodzeń w transporcie – prosimy o spisanie protokołu szkodowego oraz kontakt z obsługą. Innego rodzaju reklamacje również podlegają poniższej procedurze i podlegają rozpatrzeniu.

 

Procedura:

  1. Spisanie protokołu szkodowego – jeśli przesyłka została uszkodzona podczas transportu.
  2. Zgłoszenie obsłudze sklepu reklamacji drogą mailową na adres: kontakt@frosk.pl

    Mail powinien zawierać:

    - imię i nazwisko,
    - adres,
    - numer zamówienia,
    - nazwę zwracanego towaru,
    - numer katalogowy,
    - ilość produktów,
    - zdjęcia uszkodzeń – obowiązkowe do rozpatrzenia reklamacji!

  3. Po otrzymaniu Państwa maila - obsługa nawiązuje kontakt telefoniczny, bądź odpisuje mailowo w celu ustalenia szczegółów rozpatrzenia reklamacji – możliwych do podjęcia dalszych kroków.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl